چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

مسکو: دختر و پسر جوان روسی که قصد خودکشی داشتند تصمیم گرفتند به جای خودکشی به زندگی ادامه دهند و با هم ازدواج کنند.

قضیه از این قرار است که آندری ایوانف،26‌ساله بعد از کشته‌شدن نامزدش در یک تصادف رانندگی هنگامی که قصد داشته با پریدن از یک پل‌مرتفع، خودکشی کند متوجه دختری می‌شود که در رودخانه (زیر پل) در حال  جان دادن است.

این مرد جوان به زحمت این دختر 21 ساله را نجات می‌دهد و  این 2‌نفر پس از مدتی گفت‌و‌گو با هم به این نتیجه می‌رسند که زوج مناسبی برای هم هستند. آنها به‌همین خاطر با رفتن به نزدیک‌ترین کلیسا با هم ازدواج کردند و  اکنون عقیده دارند که زندگی زیباتر از آن است که بخواهند به راحتی رهایش کنند.

نوزادی با 17 سال سن!

بالتیمور :  دانشمندان در حال مطالعه روی یک دختر آمریکایی هستند که با وجود  17‌سال سن، از لحاظ فیزیکی و ذهنی هنوز یک نوزاد به حساب می‌آید. بروک گرینبرگ مطابق اطلاعات مندرج در شناسنامه‌اش، 17‌سال سن دارد اما دندان‌هایش مانند یک نوزاد است، نمی‌تواند حرف بزند و فقط 7‌کیلوگرم وزن دارد.

دانشمندان و پزشکان اکنون در حال بررسی دی‌ان‌ای این دختر هستند. آنها عقیده دارند این تحقیقات باعث می‌شود یافته‌های جدیدی درباره علل پیر‌شدن انسان‌ها پیدا کنند. پروفسور والکر، سرپرست این گروه‌تحقیقاتی می‌گوید: به‌احتمال زیاد بروک دچار یک جهش ژنتیکی شده که در‌واقع رشد فیزیکی و ذهنی او را متوقف کرده است.

این دختر با بیماری‌های گوناگونی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که احتمال زنده‌ماندن او را بسیار کم کرده است.

سرعت باور‌نکردنی خودروی دست‌ساز

لس‌آنجلس:  یک مرد 60‌ساله سرانجام  به رویایش برای ساخت خودروی ویژه و  پرسرعت  خود رسید. تیم کاتریل، 30‌سال پیش طرح خودروی خود را  روی کاغذ کشیده و تاکنون مشغول پس‌انداز پول برای ساخت آن بوده است.

این مرد عقیده دارد مشابه این خودرو ی سه‌چرخ که  می‌تواند با سرعت بیشتر از 312‌کیلومتر در ساعت حرکت کند در جهان وجود ندارد. تیم کاتریل می‌گوید در 30‌سال گذشته با درآمد حاصل از ساخت و فروش مجسمه‌های برنزی به‌تدریج قطعات این خودرو را خریداری کرده است.

از سال 2006 هم این مرد آمریکایی مشغول ساخت خودروی خود  از روی طرح اولیه‌اش  بوده که  5‌متر طول و بیش از یک‌تن وزن دارد. به گفته وی امید برای ساخت این خودروی سه‌چرخ موجب شکیبایی وی در این 30‌سال بوده است.

نامزد انتخابات، خودش را زنجیر کرد

بوگـوتا: یک‌نـامزد انتخـابات ریاست‌جمهوری کلمبیا در اعتراض به نبود دمکراسی در این کشور خودش را به مجسمه سیمون بولیوار، قهرمان‌ملی این کشور زنجیر کرد. رابینسون دویا اعلام کرده که در اعتراض به تبعیض رسانه‌ای و نبود دمکراسی با هوادارانش در میدان بولیوار پایتخت این کشور  به‌مدت نامحدودی دست به اعتصاب غذا زده است.

وی گفت: تا زمانی که ضمانت‌های لازم را از دولت دریافت نکنم به اعتصاب غذا و باقی‌ماندن در میدان ادامه خواهم داد. رابینسون دویا در حالی خودش را به مجسمه میدان بولیوار زنجیر کرده است که براساس نظرسنجی‌ها، کمتر از یک‌درصد مردم کلمبیا از او حمایت می‌کنند و به‌همین خاطر رسانه‌های کلمبیا حاضر به گفت و گو با وی نشده‌اند.

کد خبر 107333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز